Na afloop van het event stelt S.M.I.L.E. Promotions indien gewenst een resultaten rapport samen. De inhoud ervan wordt vooraf besproken. Het hele traject kan erin belicht worden van kop tot staart, maar ook alleen het event zelf kan het uitgangspunt zijn.
S.M.I.L.E. Promotions enquêteert bijvoorbeeld tijdens of na het event de verschillende bezoekers van het event: wat vonden ze ervan? Wat deden ze er? Wat was er goed en wat kon er beter? Welk cijfer geven ze het event en/of het merk en bedrijf erachter? Wat vonden zij van het product of dienst dat werd aangeboden? Tijdens of na het event houdt S.M.I.L.E. Promotions bovendien bij hoeveel samples er zijn uitgedeeld, of hoeveel visitekaartjes verzameld. In een resultaten rapport zijn alle gegevens overzichtelijk weergegeven en wordt er een conclusie aan verbonden.
Resultaten rapport door S.M.I.L.E. Promotions
Het resultaten rapport kan een onderdeel zijn van een groter intern verslag, of op zichzelf staan. De insteek en inhoud ervan verschilt per opdrachtgever. Belangrijk voor u om te weten is dat wij er ook in de afsluitende fase is om u te ondersteunen, resultaten inzichtelijk te maken en successen te vieren. Oók dat doen we met een lach!