Hoe succesvol was het event? Zijn de beoogde doelen behaald? Na afloop van een event levert S.M.I.L.E. Promotions indien gewenst resultaten rapportages, beeld- en videoverslagen en evalueert en adviseert graag naar aanleiding van de bevindingen. Een goed begin is het halve werk en het event zelf is de culminatie van alle inspanningen en voorbereidingen, maar onderschat de afronding niet! Door te reflecteren kunnen organisaties enorm veel leren. En het de volgende keer beter, sneller en efficiënter doen! Daarnaast: successen moeten gevierd worden. Ook in de afsluitende fase is S.M.I.L.E. Promotions er om u indien gewenst te ondersteunen. Met een evaluatie en advies voor een volgende editie, een resultaten rapport als ‘bewijslast’ en een beeldverslag dat een sfeerimpressie biedt. Het resultaat van een geslaagd event!

Opdrachtgevers over ons:

  • "Zij zijn een welkome aanvulling op ons bestaande team en inmiddels niet meer weg te denken in onze business club."

    Arjenne Osnabrugge van Vitesse over S.M.I.L.E. Promotions

  • "De medewerkers van S.M.I.L.E. Promotions zijn professioneel en enthousiast. Ze weten de juiste toon bij een campagne neer te zetten."

    Senna Heijnen van Kragten over S.M.I.L.E. Promotions

  • “Die extra effort van S.M.I.L.E. Promotions én van de promoters is de reden dat ik al langer graag met ze samenwerk.”

    Sjaak de Jong van Connexxion over S.M.I.L.E. Promotions

  • "De juiste mensen op de juiste plek, daar wordt bij S.M.I.L.E. Promotions goed over nagedacht."

    Wesley van Pinxteren van Plan to Behavior over S.M.I.L.E. Promotions

  • "Dankzij S.M.I.L.E. Promotions kregen duizenden medewerkers van Booking.com een warm welkom in Nederland."

    Sjaak de Jong van Connexxion over S.M.I.L.E. Promotions