Dit zegt Wesley van Pinxteren van Plan to Behaviour over S.M.I.L.E. Promotions

“Wij werken al een aantal jaren met S.M.I.L.E. Promotions omdat ze exact invulling geven aan wat we willen, op een creatieve en enthousiaste wijze.”

“Wij werken al een aantal jaar samen met S.M.I.L.E. Promotions, vooral voor promotionele acties rondom verkeerscampagnes met een maatschappelijke boodschap. Denk hierbij aan de BOB- en fietsverlichting-campagnes en de Fietsmodus-app. Die laatste attendeert jongeren op het gevaar van Smartphonegebruik op de fiets. Opdrachtgevers voor deze campagnes zijn provincies en regionale organen Verkeersveiligheid Nederland (ROV’s).”

“De juiste mensen op de juiste plek, daar wordt bij S.M.I.L.E. goed over nagedacht.”

“Wat ik erg prettig vind aan de samenwerking met S.M.I.L.E. Promotions is de snelheid en voortvarendheid ervan. Kim is praktisch, kan dingen snel opzetten en uitvoeren. Als ik bij wijze van spreken woensdag bel met een aanvraag, dan heeft ze vrijdag een team klaarstaan. Je kunt er dus op vertrouwen dat een klus snel en efficiënt wordt opgepakt.”

“De promoters van S.M.I.L.E. Promotions zijn altijd goed geïnformeerd, dat is opvallend en van grote meerwaarde. Inhoudelijk krijgen ze een goede briefing. Kim is daar overigens ook erg transparant in, ze betrekt ons hierbij. Ik krijg zo bijvoorbeeld nog de kans om mee te denken, dat vind ik een fijne manier van werken. Voor de uitvoering van een actie denkt Kim goed na over wie ze op welke plek zet. Zo komt iedereen het beste tot zijn recht en dat komt een actie ten goede. Wij hebben tot nu toe altijd goede teams gehad die in staat waren een boodschap over te brengen en goed een gesprek konden aangaan met mensen op straat.”

 

fietsmodus