Bij de lancering van een nieuw product is het uitdelen van proefverpakkingen onder de doelgroep effectief voor de naamsbekendheid. Het S.M.I.L.E. Promotions sample team is in de eerste plaats enthousiast, goed geïnformeerd en heeft bovendien een goed oog voor uw juiste doelgroep.
Bij sampling wordt uw product, of een speciale proefverpakking ervan, uitgedeeld aan uw doelgroep. Naast naamsbekendheid zorgt het voor een directe kennismaking van een grote groep mensen met uw nieuwe of verbeterde product. Consumenten zijn in staat het direct uit te proberen en er zo een (idealiter positieve) mening over te vormen. Het is tevens een goede manier om consumenten die het product nog niet kenden enthousiast te maken voor een vervolgaankoop.
Typisch S.M.I.L.E. Promotions
Met veel enthousiasme stappen onze promoters graag af op passanten. In het stadscentrum of tijdens een event: mensen worden overal en altijd op een spontane manier benaderd. Want vooral hier geldt: first impressions count! Door uit te delen met een lach creëren we positieve belevingen, en dat komt het imago van uw product ten goede.